ترفندستان

ترفندستان

مرجع اطلاعات کامپیوتری اینترنتی موبایل و آنچه شما بخواهید

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 25
بازدید دیروز : 20
بازدید هفته : 76
بازدید ماه : 74
بازدید کل : 12569
تعداد مطالب : 68
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1




مواردی خواندنی مربوط به انتخاب کلمات کلیدی سایت

قبل از انجام سئو و آغاز فرایند لینک بیلدینگ ، باید ابتدا کلمات کلیدی خود را انتخاب کنید . شاید فکر کنید که این کار ، کار خیلی ساده ای است . اما جالب است بدانید بسیاری از پروژه های سئو به دلیل عدم انتخاب صحیح کلمات کلیدی با شکست مواجه شده اند و زمان و هزینه فراوانی را از دست  داده اند . در این مطلب قصدداریم نکاتی در رابطه با نحوه انتخاب صحیح کلمات کلیدی عنوان کنیم و شما را با نحوه انتخاب صحیح آنها ، آشنا کنیم.

۱- کلمات کلیدی طولانی بهتر اند.

خودتان را به جای کاربرانتان بگذارید ، ایا یک عبارت کوتاه را در گوگل جست و جو میکنید یا یک عبارت طولانی ؟ مثلا سایت شما در رابطه با بهینه سازی سایت است ، شما برای کلمه “بهینه سازی” شروع به دریافت لینک و ایجاد محتوا میکنید یا “بهینه سازی سایت” ؟ میبینیم که بین “بهینه سازی” و” بهینه سازی سایت” تفاوت های فراوانی وجود دارد . شاید کاربری که بهینه سازی را جست و جو میکند منظورش بهینه سازی سوخت است نه بهینه سازی سایت ! . اگر میخواهید برای کلمات مختلفی فرایند سئو را انجام دهید ، بهتر است عبارتی مرتبط که دارای ۲ الی ۴ بخش است را انتخاب کنید .

۲- چه تعداد کلمه انتخاب کنیم ؟

این که چه تعداد کلمه کلیدی را انتخاب کنید به خودتان بستگی دارد ، اما این که آیا واقعا آن ها به درد شما میخورند مطرح است . باید کلمات کلیدی را بر اساس محتوای صفحه مورد نظر انتخاب کرد . در ادامه به این که رتبه صفحه اصلی را افزایش دهیم یا صفحات داخلی را اشاره خواهم کرد.

۳ – ابزار های انتخاب کلمات کلیدی

ابزار های زیادی برای انتخاب کلمات کلیدی و همینطور ، دریافت اطلاعاتی در رابطه با آن ها وجود دارد . دقیق ترین و بهترین ابزار ، google adwords است که در ادامه کمی در رابطه با آن توضیح خواهم داد . البته ابزار های دیگری مانند semrush نیز وجود دارند که زبان فارسی را پشتیبانی نمیکنند.

۴ – صفحه اصلی یا دیگر صفحات ؟

سعی کنید که رتبه صفحات داخلی را افزایش دهید تا صرفا دامنه اصلی . در این حالت ، میتوانید به صورت همزمان بر روی کلمات کلیدی مختلفی کار کنید . چون بهینه سازی برای تعداد زیادی کلمه در یک صفحه که از لحاظ املایی ارتباطی با هم ندارند ، کار دشواری است و اکثر مواقع با شکست مواجه میشود . همینطور ، این که کاربر مستقیما به صفحه مورد نظرش وارد شود خیلی بهتر است تا این که به صفحه اصلی وارد شود و به دنبال صفحه مورد نظر بگردد.

۵- کلمات سخت و کلمات آسان چه کلماتی هستند ؟

اگر با بخش keyword finder سرویس ادوردز کار کرده باشید ، در صفحه ای که اطلاعاتی در رابطه با کلمات کلیدی وجود دارد ، میبینید که ستون هایی همچون : competition , aproximate CPC ,Global Monthly Search  وجود دارند . این ستون ها اطلاعات مهمی را در رابطه با عبارت انتخاب شده به شما میدهند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: mohsen jd.one تاريخ: 28 بهمن 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to amvag-it.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com